Sunday, February 20, 2011

dah bosan nie lha keje aku !

tangan aku nie da menggatal jaa na merapu dalam belog nie .
sekarang nie aku rase hari-hari bosan , datang-datang sekola , da ta de kawan , sebab besties aku pegi olahrage , sp na temankan aku ?
kawan dengan lelaki , ish ! nati ad yg menjeling dari kelas sebelah , JELES lha katekan , herher :)
jumaat lepas , na cite lha sikedkan , aku da ta de kawan , budak laki lha tempat aku mengadu , aku dudok sorang-sorang dekad meje belakang dengan mata yang tajam meluru ke INCIK M waaa ! comellny die , siap melambai-lambai , aku pom pegi kelas die , bersenyu-senyuman ( ayat aku ade macam budak baru balaja eje ta ? XD ) sukeny tengok muke die , sampai balek aku senyom sampai ke telinge dibuatny , lepas thu senam pegi lha senam , tp dengan cara alaa-alaa gedik , hoho .
maseh , nampak die , tp cara - cara gedik thu aku ta buad lha . malu makk toa !
bla..bla..bla balek ruma , malam onl FB , edit picture , nie lha hasilny ,
(cite aku agak melencongkan , sebab aku da sewel , huhu :)


  
CANDID <3

aku tao burok , ta paya btw , aku da toa . ngee ~