Sunday, February 20, 2011

apekeHELLny kw nie !

wao ! tajok aku bukan maen peranan lagi . :)
bile time pegi sekola je , mood aku teros spoil ! dengan adany geng-geng MUKE MAKET , CELAK TEBAL thu ! eh , kw egt kw da lawa lha ea pakai celak bagai thu ,wedehall lha ! dalam otak aku nie da tetanye-tanye jaa , sekarang nie PESEN pakai celak tebal , dtg sekola ea ?
lawa sgt ke , kan kite pegi sekola na belaja ! bukan na melawa lha BHAII !!
hari thu , kw na baek-baek dengan aku , salam-salam aku setakat na pinjam pin je . eh , kw egt aku nie ap , HAIYO !
kawan-kawan kau thu da apsal ? tengok kawan aku macam ta STANDARD dengan kw je , eh, kw dengan die same je lha , ta de laenny , cume die ta de lha na melawa bagai macam kw ! aku senyom dengan kw , kw bagi senyom tawar jaa . eh , aku ta heran lha dengan senyom kw thu , WTF !
aku na cite pasal kw pom da ta de mood lha , buad pebad aje !
AHLAN WA SAHLAN :)