Wednesday, May 25, 2011

HAI HAI !

11 may 2011


kau kenal aku lagi tak ? ala , takan tak kenal . nie kak bedah yang jual kuih depan rumah tuu :) kau orang gerenti tak kenal sebab aku nie tak hot macam OPERA-2 CINE thu . aku jual kuih jee . HAHA .


haa , sebut pasal PERA CINE , nie aku na cite , ade lah 2 orang mina nie (name dirahsiekan ) aku tak tau lah ape masalah die , sampai die dengki sangat dekad aku . aku pakai selua bootcut pegi sekola , cikgu tak marah pun , tp die yang dik sebok tulis name aku pedi bagi dekad cikgu . habis aku kene bebel . semua pasal kau . kau tak payah lah nak sombong sangat ! kawan kau tu jangan bajet lah wei ! aku ta hadap lah dengan muke kawan kau tu . kalau lawa tak pelah jugak . tapi tak pelahkan , nanti kau jugak yang dapat balasan .


16 may 2011


okay , 16 tu HARI GURU . sebelum terlambat , aku na cakap SELAMAT MENYAMBUT HARI GURU ( walaupun dah lepas ) HAHA :)
aku cakap dengan kau mule-2 seronok tai lame-2 bosan . yang best sebab ade cikgu buad persembahan . aku rase tu je lah kot yang best . lepas rehat , aku teros tak masuk dewan , sebab aku pegi sesi fotoshoot dengan kak joyah ! ohh , aku lupe mien pon ade , tp aku tak ade amik gambar dengan dy kot , aku tak perasan pulah ( eh , sorry-2 terbebel pulak )
kau na tengok gambany ? okay , kejap lagi aku bagi tengok .

kak joyah !! ILOVEYOU <3





aku buad muke annoyying :)   


sebenarnye banyak lagi gambar aku dengan KAK JOYAH and MIEN tapi aku belom mintak , tu yang siked :D


16 may 2011


tarikh tu adalah tarikh keramat . peperiksaan setengah tahun mule . WAAAA !! aku takut gile . peh memang waa selut lah soalan-2 die , gile susa ! tu jee aku na cakap :)