Monday, January 3, 2011

3.1.2011

assalamualaikum , hoho :)

fes2 sekola da cm taek jaa ! dgn mmakai bju pengawas , berkasut hitam , dengan tudong yg bsa aku datang ke sekola . datan2 buad muke blur ! konon baek , pengawas laa katekan , aku terus pegi dataran , nampak2 besties saye yg kiut - miut ad di situ , waa , sungguhcomell dy !! sukesuke .

dy melambai - lambai *  tipu jaa , dy ta nampak pom aku datang , hoho , gebang jaa , lpas dnga encik boimen mmbebel pjg lebar , ad pjumpaan pngawas pulak , haih , bosan gile ! then , masok kelas , dengan keadaan bengang dan malu . ttibe ad tdnga sware sumbang bekate ,

*dok belakang derr !
*da mlu gitu lhaa !

dengan malunya aku kebelakang , adoi , nampak lak mamat nsem , Azam , waa , nsemny la kw nie , haha ,
yg sware sumbang thu si Azmir , sware ta sdp tp bnyk bnyi lak !
aku diam jaa , da malu lha katekan ,
da la masok kelas lambat ! dpt blaja sket jaa , haih , malang !

Azmir ne cm taek jaa , dy ley jleng aku ngn cya mcm dy bgos lak , kw thu budak baru sedar lha sket oi !

tapi dapat satu klas dengan budak2 yang bole kawteam bes gile !
penat tangan aku , kebas !

tata !